working...

Hallo allemaal, het is weer even geleden dat ik iets gepost heb. Maar ik ben er weer!

Ik werk al ongeveer 6 jaar in de kringwinkel van Geel. Heb al verschillende dingen gedaan daar, maar sinds juni werk ik in de refter. Een job die mij ongelooflijk bevalt! Heb heel uiteenlopende taken die ik allemaal supergraag doe. Vooral met mijn ASS (autismespectrum stoornis) is deze job echt wel ideaal!  Het is er veel rustiger dan waar ik daarvoor stond. Veel minder prikkels, (plotse) veranderingen,... Natuurlijk zijn er wel eens ergernissen, maar we doen wat we kunnen he. De begeleiding heeft trouwens gezegd dat ik mijn werk ook heel goed doe, ikke superblij dus :):):)) Ik hoop dat ik dit werk nog heel lang mag doen! 

Binnenkort terug naar Leuven, voor een afspraak voor de operatie aan mijn kaak. Hopelijk valt het mee! vorige keer heb ik uitgesteld wegens omstandigheden (verhuis,...). Gaat nog even wachten worden, want kan pas in februari gaan. maar krijg stiekem al wel wat zenuwen...  Als ik meer weet, laat ik het jullie zeker weten!

Nu nog wat genieten van mijn weekend! (Het mindere aan dit weekend is, is dat mijn bril beetje kapot is :(. tijd dus voor een nieuwe :))

Jullie nog plannen?

groetjes...












Reacties

Populaire posts